آموزش زبان سی شارپ پیشرفته

آموزش پیشرفته سی شارپ در حقیقت سومین گامیست که شما در راستای تبدیل شدن به یک برنامه نویس سمت سرور برمی دارین. بی شک برای تسلط به هر زبان برنامه نویسی باید مفاهیم و دستورالعمل های اون رو به خوبی یاد بگیرین تا بتونین به بهترین شکل از اون  استفاده کنین. من همیشه زبان های برنامه نویسی رو به یک جعبه ابزار تشبیه می کنم، که هر چه ابزار های شما بیشتر، قطعا توانایی شما در رویارویی با مسائل مختلف بیشتر خواهد بود.

از ابتدایی که این مسیر رو شروع کردیم یعنی آموزش سی شارپ مقدماتی، من تمام مواردی رو که شما در این سطح باید از زبان سی شارپ یاد می گرفتین رو در اختیارتون قرار دادم. بعد از اون، گام دوم از این مسیر یعنی آموزش سی شارپ متوسطه، به تسلط کاملی از مفاهیم شی گرایی رسیدیم. در این دوره تمام تمرکز من بر یادگیری هر چه بهتر و عمیق تر شی گرایی بود.

و اما در گام سوم از مسیر یادگیری سی شارپ، یعنی آموزش سی شارپ پیشرفته، قرار هست در مورد مباحث پیشرفته تری صحبت کنیم. دلیگیت ها ، انواع جنریک ها ، جنریک کانسترینت ها، لامبدا اکسپرشن ها و خیلی از موارد دیگه ای که در قسمت لینک های دانلود قابل مشاهده هستن رو در این فصل با هم یاد می گیریم. به نظر من بعد از گذروندن این سه دوره، شما نیاز به آموزش دیگه ای تو این زمینه ندارین اما این به این معنی نیست که تمام مفاهیم سی شارپ رو یاد گرفتین. قطعا یادگیری و تسلط کامل به هر زبانی،  تنها منوط به یادگیری اون زبان نیست، بلکه شما باید ساعت های زیادی رو صرف حل مسائل مختلف کنین تا بتونین کیفیت کد نویسیتون رو ارتقا بدین.

چرا دوره سی شارپ پیشرفته پروژه محور نیست؟

دوره زبان سی شارپ پیشرفته پروژه محور نیست و براش هم دلیل دارم : قبل از اینکه بخوام دلیلم رو بگم باید عنوان کنم که به هیچ عنوان مخالف این روش یادگیری نیستم اما چرا این دوره رو موضوع محور انتخاب کردم. هدف از انتشار این دوره و دوره قبلی از همون ابتدا این بوده که بچه‌هایی که تازه وارد این حوزه میشن بتونن تمرکزشون رو بذارن روی مفاهیم و ابزارهایی که این زبان در اختیار ما قرار داده تا بتونن بعدا به بهترین شکل ممکن از این ابزارها استفاده کنن. صرفا در آموزش‌های پروژه محور، تمام مفاهیم به صورت عمیق ارائه نمیشه و صرفا از مفاهیمی که مورد نیاز اون پروژه هست استفاده میشه. پس از اونجایی که با آرمانهای این دوره در تضاد هست، تصمیم گرفتم مفاهیم رو به صورت موضوع محور پیش ببریم.

چرا باید زبان سی شارپ رو خوب یاد بگیرم ؟

از اونجایی که مدام دارم تاکید میکنم حتما سی شارپ رو خوب خوب یاد بگیرین شاید این سوال براتون پیش اومده باشه که دلیل من از این همه اصرار چی هست واقعا ؟ ببینین، اکثر بچه‌هایی که دارن سی شارپ رو یاد میگیرن قراره که بعدا با زبان‌هایی مثل Asp.net برای ورود به دنیای طراحی وب کار کنن. خب همینجا مکث میکنم شما اگر  سی شارپ رو خوب یاد نگرفته باشین بچه ها نمیتونین در زبان Asp.net موفق بشین. به دلیل اینکه صرفا در این زبان هم سی شارپ کد میزنیم. پس باز هم تاکید میکنم این زبان رو براش وقت بذارین چون در تمام طول این مسیر کنارتونه.

چطوری به آموزش‌ها دسترسی داشته باشم ؟

بعد از اتمام ثبت نامتون در این دوره، به شماره پشتیبانی دوره که در همین صفحه و در کادر جزییات دوره قرار گرفته شده پیام بدین و شماره همراه، نوع سیستم عامل و همچنین دوره ای که خریداری کردین رو پیامک کنین تا برای شما یک لایسنس استفاده از دوره صادر شه. بعد از اون کافیه که نرم افزار Spotplayer رو از ای لینک دریافت کنین و لایسنسی رو که دریافت کردین در اون وارد کنین تا دسترسی شما به آموزش باز بشه.

سهم زبان سی شارپ از بازار کار چقدره ؟

بهترین و شاید مهمترین سوالی که قطعا ذهنتون رو ممکنه در گیر کرده باشه این هست. به طور قطع میگم برای خود من روزانه باای 15 موقعیت شغلی جدید در حوزه تکنولوژی‌های دات نت به ایمیلم ارسال میشه که همه این موقعیت‌ها در انتظار افرادی مثل شما هستن. پس این قسمت رو خودم به طور صد در صد تضمین میدم، بچه‌هایی که تو این مسیر گام برمیدارن به هیچ عنوان نگرانی ذهنی در مورد ورود به بازار کار رو نداشته باشن.


ثبت دیدگاه فقط برای اعضای سایت ورود ثبت نام